dimecres, 6 de març del 2013



3. Avatar


·       Descripció
Aquesta activitat ha consistit en crear-nos avatars, és a dir, representacions gràfiques, generalment humanes, que s’associen a un usuari per a la seva identificació.  Havíem d’utilitzar diferents pàgines webs per crear-los, investigar les diferents pàgines.


·       Procés 
Sense_3




Sense_titol
http://pickaface.net


Sense_titol1
http://www.bitstrips.com/create/character 




 ·       Resultat
Sense_3
 He elegit aquesta imatge perquè, en la meva opinió, és el que més s’assembla a mi i també és el que més m’agrada. És el que més m’ha agradat fer perquè la pàgina amb la que ho he fet donava moltes opcions.
·       Comentari
M’ha agradat molt fer aquesta activitat perquè crear personatges, i a sobre amb l’ordinador, m’agrada molt. Sincerament si que repetiria aquesta activitat perquè ha sigut molt divertida i entretinguda. Jo crec que el més difícil d’aquesta activitat ha sigut el haver de buscar nosaltres mateixos les pàgines webs per fer els avatars. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada