dimecres, 6 de març del 2013

.

4. Avatar analògic


Descripció:
Per fer aquesta activitat primer vam fer una quadricula de tres files i vuit quadrats. La primera fila la vam omplir amb diferents grisos, de més fort a més fluix, després vam calcar la foto que vam haver d’imprimir en blanc i negre i la vam pintar amb diferents grisos.
La segona fila de quadrats la vam omplir amb puntets, de més junts amb més separats, vam calcar la foto i la vam pintar amb els puntets.
La tercera fila de quadrats la hem omplit amb ratlles, més juntes o més separades segons les sombres de la foto



Procés:

Gamma grisos: llapis grafit, punts i línies.
Per fer aquesta làmina vaig fer diferents grisos segons l’obscur que hi estava a la foto. Vaig utilitzar la tècnica del difuminat. 
Per fer aquesta làmina vaig utilitzar un retolador negre i vaig anar fent més o menys puntets segons l’ombra que hi havia a la foto.  
Per fer aquesta làmina vaig utilitzar ratlles en  diagonal cap a la dreta. El boli que vai utilitzar és un punta fina. 
Resultat
Crec que m’ha quedat bastant bé. En lo que no s’assembla és en els ulls, en el dibuix estan molt petits.

Crec que m’he passat una mica posant puntets a la cara i no s’assembla molt a la foto.

 De totes les que he fet, crec que aquesta és la millor que m'ha quedat. Hi ha llocs del dibuix on el pas de ratlles més juntes a més separades és molt gran i es nota molt.
Comentari:  
M’ha agradat aquesta activitat però m’ha costat molt fer-la perquè això de fer les ombres no m’ha sortit molt bé. No ho repetiria ja que la làmina de puntets ha sigut molt pesada, sobretot quan havia de fer el cabell. En la meva opinió, la làmina feta amb ratlles és la que millor he fet i la que millor m'ha quedat. 
Recomanaria fer aquesta activitat perquè et fixes molt en els detalls de la foto i en les ombres. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada