dimecres, 6 de març del 2013


-          Títol i número: 2. La dansa

-    Descripció:
Principalment vaig dibuixar  la imatge del quadre a llapis. Després vaig haver de pintar-ho amb temperes. 


-Títol: “La dansa
Autor: Henry Matisse.
-Any: 1909
-Dimensions: 260cm x 389cm . 
-Tècnica: Oli sobre llenç.
-Estil: Fauvisme

-Gènere: Natura morta i retrat.
-Localització: Museu  del Hermitage, San Petersburg, Rússia. 

 -  Procés:
 
Vaig començar pintant la imatge que havia al quadre amb llapis sobre la làmina. Vaig haver de vigilar amb la distribució del dibuix.
 
Quan vaig acabar de dibuixar, vaig començar a pintar amb temperes el terra i el cel. Per fer els colors amb el que Matisse va pintar el quadre real vaig haver de treballar la mescla de colors.
-          Resultat:


 -          Comentari:  
En part m’ha agradat aquesta activitat, en part perquè m’agrada pintar amb temperes, però per una altra part no m’ha agradat molt perquè és molt complicat. No repetiria l’activitat perquè vull fer coses noves. Això ho vaig fer l’any passat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada